Korábbi hírlevelek

Indikátorok, 2.rész

Indikátorok – Oltás

Korábbi a cikksorozathoz tartozó videók:

I. rész – Általános működés

  • Az összes, Magyarországon forgalomban lévő, engedélyezett (forrás: OEK honlapja) oltás benne van a programban, a hozzájuk tartozó oltóanyagokkal, oltási sémákkal, stb.

  • Oltási segédlet (gyors oltás panel az Ellátás ablakon)

  • Oltás, oltóanyag, oltási séma, oldaliság megadhatóság

  • Esedékes oltások


Letöltés: MP4 | Ogg | WebM

Gyógyításra hangolva, 4. rész

Gyógyításra hangolva

Előző hírleveleink témához kapcsolódó tartalma:

I. rész – Adatkonverzió

II. rész – Ár

III. rész – Modulok

Az elégedettség egy szubjektív fogalom, amelyet sok minden befolyásol. Olyan, hogy elégedett ügyfél, úgy általában nem létezik. Az „elégedettség biztosítása” egy állandó kihívás, folyamatos munka, és véget nem érő feladat.

Egy szoftver használata lehet magától értetődő, dolgozhat a kezünk alá, és hozhat döntéseket helyettünk, de mivel az alkalmazott környezet állandóan változik (rendeletek, jogszabályok, technológia), csak abban az esetben beszélhetünk komplex szolgáltatásról, ha a szoftver mögött álló cég egyfelől képes időben reagálni mind a jogszabályi, mind a technológiai változásokra, másfelől a mindennapi munkában is rendelkezésre áll az esetlegesen felmerülő problémák kezelésében.

A nagyszámú ügyfélkör óriási felelősséggel jár, hiszen a hibázás több ezer felhasználót érinthet, finanszírozási következményei lehetnek, és nem utolsó sorban azt a bizonyos elégedettséget, csalódottsággá változtathatja.

Egy kutatás szerint az ügyfelek 70%-a a kiszolgálási, és az eladás utáni szolgáltatások minősége miatt hagyják el a cégeket.

Ebből is látszik, hogy nem elég eladni a terméket, az ügyfelet meg is kell tartani, ki kell szolgálni minőségi megoldásokkal.

Nagy hangsúlyt fektetünk, nem csak az általunk készített, hanem az általunk forgalmazott termékek minőségére is. Csak olyan eszközöket ajánlunk felhasználóinknak, melyeket mi magunk is teszteltünk, kipróbáltunk. Így például a javasolt nyomtatók, számítógépek, egyéb kiegészítők kiválasztásakor is a hosszú távú elégedettség és megbízható működés a fő szempont.

Természetesen mi magunk is állandóan követjük a legújabb trendeket, szolgáltatásokat. 2009-ben elindítottuk távelérés szolgáltatásunkat, amit 2011-ben tovább bővítettük un. két technikusi székre. Ez valójában sokkal több távelérést jelent, mert a megoldás lehetőséget ad több párhuzamos munka egyidejű elvégzésére is. A legfőbb biztonsági szolgáltatások:

  • Minden tevékenységhez, amit az Ön számítógépén végzünk (távelérés, a számítógép képernyőjének átvétele, fájl másolás, rendszer információk lekérése, újraindítás) az Ön beleegyezése szükséges.

  • A kapcsolatot bármikor megszakíthatja.

  • A táveléréshez szükséges automatikusan települő szolgáltatások a távelérés befejezésével szintén automatikusan törlődnek a gépéről.

  • 256-bit SSL titkosított kapcsolat (ugyanaz a biztonsági szint, mint amit a nagy pénzintézetek is használnak).

A budapesti központon túl, hét vidéki nagyvárosban található irodánk, szakképzett munkatárssal. További három szerződött szerviz partnerünk áll a felhasználóink rendelkezésére. Telefonos ügyfélszolgálatunk nem csak munkaidőben, hanem azon túl is és hétvégén (ünnepnapokon is) elérhető. Ily módon a hét minden napján, igazodva a teljes rendelési időre (sőt azon túl is) rendelkezésére állunk. Azon munkatársaknak, akik napi kapcsolatban állnak felhasználóinkkal rendszeres továbbképzést tartunk. Belső informatikai rendszerünkbe minden felhasználói kérést, észrevételt rögzítünk. Egy-egy verzió kikerülése előtt többkörös belső tesztelést végzünk, melyet szintén teljes folyamatában visszakereshető módon dokumentálunk.

A 2008-ban elindított fórum szolgáltatásunknak több mint 900 regisztrált felhasználója van. Ennél valójában sokkal többen követik, hiszen a fórum nem zárt, így anonim módon is elérhető. A fórum mára már nem csak az infomIx és felhasználói közötti információ cserére szolgál, sokkal inkább egy közösségi hely, ami mind a rendszereinkről, mind a működtetéssel, használattal, rendeletekkel, kapcsolatos észrevételek, tippek átadásáról szól.


Konzultációk

Kihelyezett infomIx szakmai konzultációk

Januári hírlevelünkben megkérdeztük felhasználóinkat részt vennének-e olyan összejövetelen, ahol a program nyújtotta lehetőségeket rendelési időn kívül tudjuk átnézni. Megkérdeztük azt is, ez mikor, hol a legmegfelelőbb. Sokan örültek a lehetőségnek, tettek javaslatot, mondták el a véleményüket.

Ennek megfelelően olyan kis csoportos szakmai konzultációkat szervezünk, ahol 5-10 praxis bevonásával közvetlen hangulatban tudjuk megnézni mit is tud a rendelőben használt háziorvosi szoftver.

  • hogy igazodjunk a rendelés kialakult rendjéhez?

  • hogy jobb értékeket érjenek el az indikátor rendszerben, növelve ezzel a praxis finanszírozását?

  • hogy egyszerűbbé, vagy kényelmesebbé tegyük az adminisztrációt?

A következő helyszíneken találkozhat velünk az elkövetkezendő hetekben:

03.26-án Barcs Bajcsy Zs. utca 72. (Orvosi rendelő)

04.02-án Nyírbátor Szentvár u. 28 (Orvosi rendelő)

04.09-én Békés Kőrösi Csoma Sándor utca 6-14 (Békési Gyógyfürdő és Uszoda)

Ezúton is szeretnék megköszönni mindazoknak akik a szervezésben segítettek.

Kollégáink folyamatosan egyeztetnek azokkal, akik már jelezték felénk kérésüket, hamarosan velük is találkozunk.

Ha még nem jelezte felénk, de úgy gondolja az Önök területén is érdemes lenne találkoznunk, hívja kollégáinkat, vagy küldjön egy e-mailt.

Friss

Ők lettek Az év orvosai

Astellas díjátadó: kecskeméti, nyíregyházi és törökbálinti orvos is van a díjazottak között.

Hatan kapták meg az Év orvosa díjat, ezen felül két különdíjat és számos elismerő oklevelet adtak át péntek este az Astellas budapesti gáláján. Az orvosi hivatás megbecsülésének visszaállításáért hét éve alapított díj ünnepélyes átadóján, kitüntetést kaptak azok az újságírók is, akik öregbítették az orvosi szakma hírnevét.

Az év orvosai:

  • a közönség szavazatai alapján: dr. Kelemen Edit kecskeméti csecsemő- és gyermekgyógyász, neonatológus, a Bács-Kiskun Megyei Kórház részlegvezető főorvosa.
    Őt a rangsorban Dr. Simonka Zsolt szegedi sebész szakorvos, a Szegedi Tudományegyetem Sebészeti Klinikájának egyetemi tanársegéde követte, a képzeletbeli dobogó harmadik fokára pedig Dr. Szegedi István debreceni gyermekonkológus és -hematológus, a Debreceni Egyetem Gyermekklinikájának egyetemi docense léphetett fel.

  • szakmai díj, orvosi diagnosztika kategóriában: dr. Sápi Zoltán patológus, a Semmelweis Egyetem I. Patológiai és Kísérleti Rákkutató Intézetének egyetemi tanára,

  • szakmai díj, sebészeti ellátások kategória: dr. Turcsányi István ortopéd sebész, a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kórházak és Egyetemi Oktatókórház főorvosa,

  • szakmai díj, konzervatív orvosi szakterületek kategória: dr. Rókusz László belgyógyász-infektológus, a Honvédkórház főorvosa, címzetes egyetemi tanára,

  • szakmai díj, rehabilitáció és krónikus ellátás kategória: dr. Benyó Gábor gyermekonkológus és –hematológus főorvos, a törökbálinti Tábitha Gyermekhospice Ház orvos igazgatója,

  • szakmai díj, új kategória, klinikai csecsemő- és gyermekgyógyászat szakterület: dr. Reusz György gyermek nefrológus, a Semmelweis Egyetem I. Gyermekgyógyászati Klinika részlegvezető egyetemi tanára.

Elismerő oklevelet kapott valamennyi kategória második és harmadik helyezettje is.

Az idei közönségjelöltek három dobogósa: Dr. Kelemen Edit, Dr. Simonka Zsolt és Dr. Szegedi István.

Az Astellas két különdíját, amelyet a hazai egészségügyben tapasztalható kivételes kezdeményezések elismerésére hoztak létre, a Bátor Tábor Alapítvány, valamint a törökbálinti Tábitha Gyermekhospice Ház képviselői kapták.

A média pályázat fődíját a „Csontvelő-transzplantáció gyerekszemmel" című riportjáért Talum Fruzsina, a HírTelevízió GyógyHír című egészségügyi magazinjának szerkesztő-riportere vehette át.

A díjátadó gálán többen is méltatták a szakma legjobbjait. Így például Beneda Attila kabinetfőnök az EMMI képviseletében. dr. Velkey György, a Magyar Kórházszövetség elnöke nagy ünnepnek, az orvosok ünnepének nevezte a pénteki eseményt. Azt mondta, gyakran csak fanyalgó hírek jelennek meg a gyógyítókról, holott a legtöbb orvos szenvedéllyel űzi azt a hivatást, amelyhez nagy szakmai felkészültség, intuitív művészet, mély emberismeret, kommunikációs tapasztalat és team munka szükséges.

A kitüntetett orvosok méltatása és bemutatkozása a pályázat weboldalán érhető el.

Az Astellas-díj - Az év orvosa pályázat elmúlt hat esztendejéről, néhány különösen ragyogó pillanatáról készült összeállítás, méltó emléket állítva a kezdeményezés megszületésének és a 2007-2012-es pályázatok legjobbjainak.

(forrás: www.weborvos.hu)

Törzs

Publikus gyógyszertörzs- és segédtörzs, érvényes 2014. 04. 01-jétől


Az új gyógyszerek száma: 299, ebből támogatotti körbe tartozik: 0, nem támogatotti körbe tartozik: 299.

Gyógyszer támogatás jelzés változások száma: 121, melyből 50 eddig is támogatott más támogatási kategóriába került át, 49 támogatottból lett nem támogatott és 2 nem támogatottból lett támogatott.

Gyógyszer rendelhetőség változások száma: 14.

Gyógyszer név és/vagy kiszerelés változások száma: 215.

Gyógyszer árváltozások száma: 1376, ebből 43 támogatottból lett nem támogatott, 21 nem támogatottból lett támogatott, 1312 támogatott másik jelzést kapott.

Az OEP által közzétett rendszeres havi gyógyszerlistában e hónaptól életbe lépő változásokat tartalmazzák a következő dokumentumok.

Gyógyszer változások(név szerint rendezve)

Gyógyszer változások(TTT-kód szerint rendezve)

Segédeszköz változások(név szerint rendezve)

Segédeszköz változások(TTT-kód szerint rendezve)